Dr. Aee-Ni Jaskolla Chief Product Officer Improve Digital

www.nederlandsmedianieuws.nl, 28.09.2017: Improve Digital verwelkomt data-expert dr. Aee-Ni Jaskolla als Chief Product Officer. In haar functie werkt Jaskolla nauw samen met de verschillende afdelingen om het product van Improve Digital, 360 Polaris, te versterken en actief mogelijkheden voor klanten te creëren om zo hun positie als voortrekkers in de adtechbranche te verbeteren.

Voor Improve Digital, werkte Jaskolla bij Xaxis, een programmatic mediabedrijf. Als hoofd productmanagement en Global Director Product Management heeft ze een belangrijke rol gehad in het ontwikkelen van het wereldwijde datamanagementplatform, het opzetten van het Duitse productteam en het ontwikkelen van producten voor alle adresseerbare mediakanalen. Voor Xaxis heeft ze haar vaardigheden en kennis versterkt bij VivaKi, waar ze zich op strategische technologieën en data mining heeft gericht.

Sebastiaan Moesman, CEO van Improve Digital: “Met haar uitmuntende vaardigheden en vermogen om bruggen te slaan tussen product, business en engineering, evenals het bouwen van high-performanceteams, is Aee-Ni een perfecte aanwinst voor ons bedrijf. Haar uitgebreide kennis van het adtech ecosysteem en diepgaand begrip voor de kwesties in de branche, geven ons de mogelijkheid om de meest innovatieve technologie voor onze klanten te verwezenlijken. Ik ben trots op zo’n sterke aanwinst voor het team.”

Jaskolla: “Als een van de meest vooruitstrevende partijen wat betreft het ontwikkelen van de meest progressieve technologie, is Improve Digital een van de beste bedrijven om voor te werken. De passie om uitgevers en de adtech industrie steeds verder te bewegen met behulp van productinnovatie en samenwerkingen in de branche is waarom ik me bij dit mooie team heb gevoegd.”