Improve Digital lanceert het platform 360 Polaris

www.nederlandsmedianieuws.nl, 07.09.2016: Improve Digital lanceert vandaag een nieuw platform: 360 Polaris. Het biedt een revolutionaire, full stack advertentietechnologie voor uitgevers op het gebied van video, web en mobiel. Met het nieuwe platform heeft Improve Digital een alles-in-een oplossing die de mogelijkheden van zowel een premium ad server als supply-side platform (SSP) integreert. 360 Polaris is een volledig nieuw platform, met compleet nieuwe gebruikerservaring. Het biedt uitgevers volledige transparantie en controle, ongeacht wat hun verkoopstrategie is.

360 Polaris biedt een holistische aanpak voor het automatisch genereren van inkomsten. Het stelt uitgevers in staat om het maximale uit hun online inventory te halen. Het maakt niet uit in welke vorm of op welk apparaat, dit platform past zich real time aan aan hun eisen. 360 Polaris is gebouwd met transparantie in gedachten en ondersteunt elke denkbare verkoopstrategie. Het biedt alle tools die uitgevers nodig hebben om meer controle te krijgen, kosten te besparen en hun inkomsten te verhogen.

360 Polaris is de belangrijkste productlancering in de geschiedenis van Improve Digital. Het voldoet aan alle belangrijke principes van transparantie, inkomstenmaximalisatie en focus op de uitgevers.

Joelle Frijters, CEO Improve Digital: “We hebben de afgelopen jaren heel goed geluisterd naar wat de behoeftes zijn van grote mediabedrijven. De grenzen tussen premium en non-premium-strategieën en tussen buy- en sell-side commitments vervagen steeds meer, waardoor er nieuwe uitdagingen ontstaan. Media-eigenaren worstelen met vraagstukken rond transparantie, reporting en controle. Met 360 Polaris hebben we een oplossing voor deze problemen, die vaak zijn ontstaan door gefragmenteerde en ondoorzichtige technologieën. Deze stap zal zeker de inkomsten van uitgevers omhoog stuwen.”